Агульная канцэпцыя стварэння нацыянальнага брэнда Беларусі будзе падрыхтавана да канца года. Аб гэтым заявіў намеснік дырэктара Дэпартамента па прадпрымальніцтве Міністэрства эканомікі Руслан Невяровіч, паведамілі карэспандэнту БЕЛТА ў прэс-службе ведамства.
На думку намесніка дырэктара дэпартамента, пазнавальны брэнд - гэта эфектыўны інструмент маркетынгу і папулярызацыі тавараў на рынку. "Ён садзейнічае пашырэнню магчымасцей для бізнесу, прыцягвае ўвагу не толькі кліентаў, але і патэнцыяльных інвестараў і дзелавых партнёраў. Тавары, што вырабляюцца ў краіне, маючай брэнд, атрымліваюць моцную падтрымку ў канкурэнтнай барацьбе на міжнароднай арэне", - адзначыў Руслан Невяровіч.
Ён нагадаў, што цяпер у рамках дарожнай карты, зацверджанай урадам, вядзецца работа па стварэнні брэнда Беларусі. "На гэты час сфарміраваны пул экспертаў, якія маюць кампетэнцыі ў сферы тэрытарыяльнага брэндынгу. Навукова-даследчы эканамічны інстытут Мінэканомікі праводзіць навуковае даследаванне, па выніках якога да канца года павінна быць сфарміравана агульная канцэпцыя стварэння нацыянальнага брэнда. Прапрацоўваецца пытанне стварэння анлайн-платформы для мэт распрацоўкі і далейшага пашырэння брэнда Беларусі", - падзяліўся планамі Руслан Невяровіч.
"Дзякуючы сумесным намаганням грамадства, бізнесу і ўлады, мы зможам стварыць тую будучыню, у якой хочам жыць, адкрыўшы для шырокай грамадскасці як унутры краіны, так і за яе межамі існуючы патэнцыял Беларусі, яе ўнікальнасць, самабытнасць і прывабнасць", - рэзюмаваў намеснік дырэктара дэпартамента.